فراخوان مرکز تحقیق و توسعه ایرانسل (ایرانسل لبز) در راستای حمایت از پایان نامه های دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و صنعت ایران

مرکز تحقیق و توسعه شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل (ایرانسل لبز) با هدف گسترش ارتباط با جامعه دانشگاهی و جذب نخبگان علمی، افزایش آگاهی بخشی از برند ایرانسل نزد دانشگاهیان و نیز انجام پژوهش های دانشگاهی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در نظر دارد از پایان نامه های مقاطع تحصیلات تکمیلی حمایت نماید.

در این طرح، مجموعه «ایرانسل لبز (Irancell Labs)»، بازوی تحقیق و توسعه ایرانسل، با اعلام اولویت‌های پژوهشی در زمینه‌های مختلف، از دانشجویان علاقه‌مند دعوت کرده است تا با مراجعه به وب‌سایت ایرانسل و مشاهده فهرست این اولویت‌ها، موضوع مورد نظر خود را انتخاب کنند.
دانشجویان و اساتید علاقه مند می توانند برای اطلاع از حوزه های مورد حمایت شرکت ایرانسل به آدرس https://irancell.ir/p/۱۵۷۱۱/hr-sponsorship مراجعه کرده و با تکمیل فرم پروپوزال مربوطه، طرح خود را ارسال نمایند.
اولویت‌های پژوهشی ایرانسل، در حوزه‌های مختلفی، از جمله توسعه نرم‌افزار، هوش مصنوعی، علم داده، طراحی آنتن‌های ارتباطی و تجهیزات شبکه، هوش تجاری، امنیت شبکه، تجربه مشتری، مالی، بازاریابی، کسب‌وکار دیجیتال و… هستند.
مجموعۀ ایرانسل لبز، از سال ۱۳۹۸، با هدف تعمیق ارتباط ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با جامعۀ دانشگاهی و کمک به مراکز علمی، استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناور و با مأموریت انجام فعالیت‌های تحقیق و توسعه، نوآوری و تجاری‌سازی در زمینۀ شبکۀ ارتباطات و فناوری اطلاعات و کسب‌وکارهای پیرامونی با کمک مراکز علمی و پژوهشی داخل و خارج از کشور، اعم از دانشگاه‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناور، با هدف تأمین نیازمندی‌های بازار ICT تأسیس شده است.

فهرست