فراخوان ثبت ایده در هفتمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان

جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان، به صورت سالانه  با حمایت بنياد علم و فناوری جميلي و با همكاري دانشکدگان علوم دانشگاه تهران، بنیاد حاميان دانشگاه تهران، معاونت نوآوری و تجاری سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و ستاد ملی هفته پژوهش در راستاي حمايت از ایده‌پردازان جوان، ايجاد كسب و كارهاي مبتنی بر فناوری، ترويج فرهنگ كارآفريني با هدف تبديل دارايي‌هاي فكري به ثروت، به‌عنوان یک رویداد علمی در سطح ملي برگزار می شود.

محورهای جشنواره در حوزه علوم‌پایه شامل  ۱- شیمی ۲- فیزیک ۳- علوم‌زیستی ۴- زمین شناسی ۵-ریاضی و علوم کامپیوتر ۶- هوش مصنوعی می باشد.

بازه سنی شرکت‌کنندگان

کلیه شرکت‌کنندگان بایستی دارای حداقل ۱۸ سال و ایده‌پرداز اصلی که مسئولیت تیم را بر عهده دارد، کمتر از ۴۴ سال سن داشته باشد.

مقطع تحصیلی شرکت‌کنندگان

شرکت‌کنندگان می‌بایست دارای حداقل مدرک دیپلم بوده و می‌توانند از رشته‌های تحصیلی مختلف باشند اما زمینه اصلی ایده باید صرفا در حوزه علوم پایه باشد. لازم به توضیح است که مقطع و رشته تحصیلی شرکت‌کنندگان امتیازی مازاد ندارد و تمامی ایده‌ها تحت فرآیند مشخص جشنواره داوری می‌شوند و کیفیت علمی و امکان تجاری سازی ایده ملاک داوری می‌باشد.

زمان بندی جشنواره

مهلت ثبت ایده در هفتمین جشنواره : ۱مرداد الی ۱مهر ۱۴۰۲

زمان برگزاری اختتامیه جشنواره (اعلام نتایج نهایی): آذر ماه ۱۴۰۲

جوایز جشنواره

برگزیدگان در ۳ بخش زیر، اعتبار حمایتی بنیاد علم و فناوری جمیلی را دریافت می‌نمایند:

  • بخش ایده‌پردازان:  در هر حوزه ۲ ایده برگزیده نهایی (مجموعا ۱۲ ایده)
  • بخش کسب و کار نوپا: تعداد ۴ ایده برگزیده نهایی
  • بخش استاد نمونه جوان : تعداد ۲ رزومه نهایی (اعتبار پژوهشی بنیاد علم و فناوری جمیلی)

جهت ثبت ایده و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هفتمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان به سایت www.ysf-persia.com مراجعه نمایید.

پوستر جشنواره

فهرست