حضور تیمی از اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو تهران در نمایشگاه بین‌المللی تهران

با توجه به اهمیت و تأثیر این صنعت بر اقتصاد کشور، دفتر همکاری های علمی و صنعتی با همکاری Techtour  تور یکروزه‌ای جهت بازدید از هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو تهران را در تاریخ ۲۴ مردادماه تدارک دید و تیمی از اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه از نمایشگاه مذکور بازدید نمودند و با فناوری‌های جدید در حوزه صنعت خودرو آشنا شدند.

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو تهران با حضور مقامات مختلف وزارت صنعت و معدن و نمایندگانی از مجلس شورای اسلامی و صنعت خودرو آغاز بکار کرد. این رویداد که در محل دایمی نمایشگاه بین‌المللی تهران در تاریخ ۲۲ تا ۲۵ مرداد ماه برگزار شد.

نمایشگاه مذکور با مشارکت بیش از ۵۸۰ شرکت داخلی و بیش از ۴۶۹ شرکت بین المللی برگزار شد. کشورهایی همچون ایتالیا، آلمان، هند، چین، ترکیه، امارات متحده عربی، کره جنوبی، تایوان و اندونزی نیز در این نمایشگاه نمایندگانی داشتند.

لازم به یادآوری است که با پیگیری‌های رئیس اداره تعاملات دانشگاه با حوزه‌های ضنعتی، این گونه تورهای نمایشگاهی بدون تحمیل هیچ گونه هزینه‌ای به دانشگاه برگزار می‌گردند.

فهرست