حضور تیمی از اساتید دانشگاه در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان در نمایشگاه بین‌المللی تهران

دفتر همکاری های علمی و صنعتی با همکاری Techtour  تور یکروزه‌ای جهت بازدید از بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان را در تاریخ چهاردهم مردادماه تدارک دید و تیمی از اساتید دانشگاه از نمایشگاه مذکور بازدید نمودند و با فناوری‌های جدید در حوزه صنعت ساختمان آشنا شدند. در این بازدید ضمن برگزاری جلسات با صاحبان صنایع از جمله گروه بین المللی آذرخش، شرکت توسعه بازار فناوری‌های پیشرفته، به‌سازان انرژی و شرکت کن ( تولید کننده لوازم آشپزخانه)، زمینه های همکاری بین صنعت و دانشگاه بررسی و مقرر شد بعد از پایان نمایشگاه بازدید های تخصصی تر از صنایع مذکور به عمل آید.

این نمایشگاه از ۱۲ تا ۱۵مرداد ماه جاری با حضور بیش از ۸۰۰ مشارکت کننده داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار شد.

در بیست و سومین دوره نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان نمایندگان بیش از ۶۰ شرکت خارجی از کشور‌های سوئد، انگلستان، آلمان، اسپانیا، چین، ترکیه، لهستان، روسیه، کره جنوبی، تایوان، تایلند، امارات متحده عربی حضور داشتند.

تولید کنندگان مصالح ساختمانی، مشاورین و پیمانکاران، انبوه‌سازان، انجمن‌های تخصصی صنعت ساختمان و تعاونی‌های مرتبط و نمایندگان کشور‌های خارجی از جمله شرکت کنندگان در این نمایشگاه بودند.

برگزاری جلسات B ۲ B در جهت توسعه صادرات محصولات و خدمات فنی و مهندسی با حضور ۲۲۰ نفر هییت تجاری از ۲۳ کشور دنیا وهمچنین ده‌ها همایش، کارگاه و نشست‌های تخصصی با حضور استادان دانشگاه ها، کارشناسان و صاحبنظران، انبوه سازان و مهندسان مشاور و دانشجویان از برنامه‌های جانبی بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان بود.

فهرست