ثبت نام بیست و پنجمین جشنواره جوان خوارزمی آغاز شد.

سازمان پژوهش­ های علمی و صنعتی ایران  بیست و پنجمین جشنواره جوان خوارزمی را که با سال­ها برگزاری مستمر به عنوان مهمترین رخداد علمی و فناوری برای جوانان کشور شناخته شده است، برگزار می کند. به اطلاع علاقه‌مندان به شركت در بیست و پنجمین جشنواره جوان خوارزمي مي‌رساند كه ثبت‌نام و ارايه طرح در اين دوره از جشنواره آغاز شده است و مهلت ثبت نام تا پايان مرداد سال جاري مي‌باشد.

طرح‌های قابل پذیرش می‌بایست در هفده گروه تخصصي شامل بحران آب و كشاورزي و منابع طبيعي، امنیت غذایی، برق و كامپيوتر، زیست فناوری، علوم پایه پزشکی، عمران، فناوری­های شیمیایی، علوم پایه، صنایع پیشرفته و مدیریت هوشمند فناوری، فناوری نانو، مكانيك، مواد، متالورژی و انرژی­های نو، مکاترونیک، نرم افزار و فناوری اطلاعات، معماری و شهرسازی، هنر، هوافضا و هوش محاسباتی و طرح برگزیده موفق در تولید ملی و همچنین در پنج محور مورد پذیرش شامل پژوهش‌هاي بنيادي، طرح­ها و پژوهش‌هاي كاربردي، طرح‌هاي توسعه‌اي، طرح­های نوآوری و فناوری و ابتكار به جشنواره­ جوان خوارزمي ارايه گردد.

از برگزیدگان دوره­ های قبل جشنواره جوان خوارزمی که موفق به تولید محصول در مقیاس صنعتی شده ­اند، دعوت می­گردد برای ثبت نام و دریافت پرسشنامه به دبیرخانه تماس بگیرند.

متقاضیان شرکت در بیست و پنجمین جشنواره جوان خوارزمی از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره خوارزمی www.khwarizmi.ir  در قسمت سامانه‌ جامع جشنواره‌های خوارزمی نسبت به ثبت‌نام و ارائه طرح اقدام نمایند.

ضروری است قبل از شروع فرآیند ثبت نام و ارایه طرح، راهنمای مربوط به ثبت نام را مطالعه کنید.

ضمائم:

فهرست